Tuesday, April 24, 2007

blogseminar

Føler meg forpliktet til å poste noen ord nå, ettersom jeg deltok på blogseminar med jobben i dag, og rakte hånden høyt i været da det ble spurt om noen blogget. Og siden dette er den egentlige bloggen min, og ikke facebook, som jeg for tiden bruker mye tid på, er her altså en post. Lærte for øvrig flere nye ting, og for den som vil vite mer; her er link til den ene foredragsholderens side: weconverse.
Ellers fant jeg ut at jeg savner Blindern mye mer enn jeg trodde. Veldig god følelse å sitte og få faglig input.
Siden siste post (for en liten evighet siden) har jeg ellers endelig fått dato for når jeg startert mitt virke som researcher. 7. mai er den store dagen.
Og så, for den som ikke har fått det med seg har jeg omsider kommet i gang med Harry Potter. Mange, mange år for sent vil man kanskje si. Men til mitt forsvar kan jeg si at jeg visste om fenomenet før det ble et fenomen. Akkurat som det gjør noen forskjell. Kommet et godt stykke ut i bok 4, og det selv om det godt under en mnd. siden jeg begynte. En smule hekta.
Den andre store kulturelle happeningen denne våren er: 3. sesong av Doctor Who. Fantastisk god TV!

3 comments:

Kamaget said...

Det va på tie!!!! hilsen din lillesøster som forøvirg har skrevet oppgave om weblogg for 2 år siden og masa på deg om å begynne å se filmene og lese bøkene om Harry Potter i lang tid!!!!

Kamaget said...

foresten traileren til den siste filmen ligger i full version på nett nå... kom denne uken ;)

agk said...

Det at du visste om HP før det ble et fenomen, er vel så langt ifra en god unskyldning som du kommer. Strengt tatt burde denne kjenskapen ført til at du var hekta lenge FØR alle oss andre. Men bedre sent enn alvor, som de sier ;)
Det med Dr Who velger jeg å ikke kommentere etter som du laster det ned og ikke kjøper det som noen av oss andre gjør... ;)